Demirören’den BirGün’e dava

Demirören Holding, medya ombudsmanı Faruk Bildirici’nın “CNN Türk’ün paralı programları” başlıklı yazısı nedeniyle BirGün gazetesine 100 bin TL’lik tazminat davası açtı.

Yazısında Demirören’in Ziraat Bankası’na olan borcunu da konu edinen Bildirici, dava haberini “Demirören Holding, “CNN Türk’ün paralı programları” yazım nedeniyle BirGün’e 100 bin TL’lik tazminat davası açmış. İyi oldu! Bu dava, Ziraat Bankası’ndan aldıkları milyar dolarlık kredinin hesabının sorulduğu bir zemin olacak. Devlet kesesinden medya alanlar itibardan söz etmesin” diye yorumladı. Dava dilekçesinde Demirören Medya’nın Ziraat Bankası’na vadesi geçmiş herhangi bir borcunun bulunmadığı da iddia edildi.

Bildirici söz konusu yazısında “CNN Türk’ün üst düzey yöneticilerinin paravan bir şirket kurduğu, programlara çıkarılan kişilerden alınan paraların bu şirkete aktarıldığını” belirtmişti.

Demirören Holding avukatları tarafından Bakırköy Asliye Hukuk Mahkemesi’ne yapılan başvuruda, dava sonuçlanıncaya kadar içeriğin kaldırılması ve erişimin engellenmesi de talep edildi. (HABER MERKEZİ)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

xxx